Find vejledninger og guides til, hvordan du får hjælp.

Sådan får du hjælp

Borgere kan kontakte supporten på telefon 7020 3048 eller via mail på fscsupport@atea.dk

Har du brug for hjælp til udstyr, hjælp til brugeroprettelse eller har du glemt dit password? Så kan du få hjælp af supporten hos Fælles Service Center.

Fælles Service Center kan f.eks. hjælpe dig med, hvordan du bruger de telemedicinske løsninger og udstyr. Desuden varetager Fælles Service Center også levering, hjemtagning og klargøring af udstyr, hvorfor du som borger kan få besøg af en medarbejder fra Fælles Service Center.

Hjælp til midtjyder

Indtil videre betjener Fælles Service Center borgere i de 19 kommuner og de 5 hospitaler i Region Midtjylland, som har fået en telesundhedsløsning fra afdelinger, der har en aftale med Fælles Service Center. Hvis der er tegnet aftale med Fælles Service Center, får du det oplyst, når du får udleveret udstyret eller tager din løsning i brug.

Brugervejledninger til telemedicinsk sårvurdering

Informationspjece om telemedicinsk sårvurdering

Guide til gode sårbilleder

Hvad skal man være opmærksom på, når man tager billeder til Pleje.net?

Se guide

Kontakt

Support

Åbningstider

Mandag-fredag kl. 7-16

Tlf. 70 20 30 48

fscsupport@atea.dk

Stomi-bestillinger

Åbningstider

Mandag-fredag kl. 8-15

Tlf. 78 41 23 88

Eller bestil online:

www.fsc-bestilling.dk